Starcraft 2: Boşluğun mirası - ilerlemenin ve oyunun kısa bir genel görünümü

Starcraft 2: Boşluğun mirası - ilerlemenin ve oyunun kısa bir genel görünümü.

Starcraft'tan çıkan Blizzard şirketi vedünya çapında milyonlarca taraf kazanmış, ikinci bölümle aldatmış ve her bir kampanyayı ayrı ayrı satmaya başlamıştır. Bu, insanların en sevdikleri kahramanların tarihinin birkaç yıl boyunca devam etmesini beklemek zorunda kaldığı gerçeğine yol açtı. Ve böylece, 10 Kasım 2015'te, onlarca yıl süren savaş için süren tarihi sona erdiren ünlü destanın son bölümü piyasaya çıktı. Dikkatinizi, Starcraft 2: Boşluğun mirası, misyonların gözden geçirilmesi olarak sunuyoruz.

starcraft 2 miras

prolog

Starcraft II'de toplam: Geçit boşluğunun mirası 25 görev içerir. Zaman hakkında konuşursak, her şey yeteneklerinize ve seçilen karmaşıklığınıza bağlı olacaktır. Ama, baz savunma işlerin olmaması göz önüne alındığında yaklaşık 40 saat boyunca oyun harcayacağı, (N-dakika tutun).

İlk üç görev, Protoss Hierarch Artanis'in zerg tarafından ele geçirilen Aiur gezegenini nasıl kurtardığını anlatan bir prologdur.

  1. "Aiur için!" Sizden kartınızı temizlemeniz gereken büyük bir ordu verilecek - zerg kovanlarını yok et (isteğe bağlı) ve eğrilik kanallarını temizle. Misyon yeterince basittir. Ölümsüzleri tank olarak kullanın ve önce Nidus solucanlarını yok edin. Melezler öldürmek, onları birer birer odaklamak daha iyidir.
  2. "Yaklaşan karanlık." Görev iki bölümden oluşur. Önce üssü bulmalısın. Savaşlarda birliklerini kaybetmeyin ve yaralıları arkadan uzak tutmaya çalışın. Bağda, yeni birlikler görevlendirin ve devam edin. Yolda pilonları etkinleştirin (her biri 3 izci verin). İkinci kavim ordudan ayrıldıktan sonra geri kalan görev Zeratul'a geçti. Sonunda, Amun'un etkisine direnmekte olan Artanis ile görüşeceksiniz.
  3. Adun Mızrakları. Zeratul ölüyor ve Artanis kurtarılanları kurtaracak. Hızlanma misyonu. Çekirdeğin her yakalandıktan ve harekete geçirilmesinden sonra, protoss ve zerg saldırıya uğrayacak. Mümkün olan en kısa sürede savaşmaya çalışın. 4. çekirdeği yakaladıktan sonra, savunma için vakit harcamayın, ancak sonuna kadar koşun - görev sona erecek.

Bu yüzden prolog, Starcraft 2: Boşluğun Mirası ile biter. Geçit ana arsaya yaklaşıyor.

starcraft 2 boşluğun mirası

Shakuras ve Korhal

İşte Starcraft 2'deki eğlence başlıyor: Boşluğun Mirası. Geçit, önceki parçalara benzer, çünkü kendi gemi tabanımız var. Shakuras ile başla:

  1. "Amun'un uzun kolu." Biz tahliye sağlıyoruz. Karanlık templar yardımıyla tüm haritayı temizliyoruz. Dedektörler yörüngesel bombardıman yoluyla yok etmeye çalışıyor.
  2. "Bir adım geri değil." Ana görev, zerg saldırılarına karşı çıkmak ve monolitleri yok etmektir. Onları hemen yıkmak daha iyidir ve sonra sadece zamanı sürükleyin. Tabanın kuzey tarafına özel dikkat gösterin.

Starcraft 2'deki bir sonraki aşama: Boşluğun Mirası. Korhal gezegeninin geçişi de iki ayrı görevi kapsamaktadır.

  1. "Göksel kalkan". Stabilizörleri tutup platformu tamir etmeniz gerekiyor. Harita karanlık templar yardımıyla hızlı bir şekilde geçiyor.
  2. Silahlı Kardeşler. Müttefikleri koruyoruz ve "Anahtar" ı ele geçiriyoruz. Misyonu kolaylaştırmak için, hemen müttefik üslerde direkleri inşa et. Böylece birliklerinizi hızla hareket ettireceksiniz.

Son gezegen Glacius. O zaman kırılmalı ve teknoloji deposunu almalısın. Misyon "Yasak Silah" yeterince hızlı, ana şey geçiyor - hemen taslak dikmesi yok.

volan tam geçişinin starcraft ii mirası

dirsek kemiğine ait

Demirci Corax, Starcraft 2'nin paralel evreni olan portalı açar: Boşluğun Mirası. Geçit, oyuncuyu Zel "Naga - Ulnar" ın orijinal dünyasına atar.

  1. "Birleşme Tapınağı". Beş sütunu yakalamak ve tutmak gereklidir. Görev tam bir yaklaşım gerektirir, bu yüzden zamanınızı uygulamaya geçirin, ancak önce birliklerini yapılandırın ve geliştirin.
  2. "Sonsuz döngü". Artanis, Kerrigan ile birlikte eski cihazları toplamak zorundadır. Geçit üzerinde sıradan bir harita.
  3. "Karanlığın tanınması". Protoslar, uçurum Kerrigan sürüsü tarafından yutulmadan önce boşluk kristallerini tahrip etmelidir.
  4. "KIBROS". Megalith'e eşlik etmek gerekiyor. Harita, colossi'nin yardımıyla "önceden" temizlenir.
  5. "Tasfiye". Gezegeni zergiden ayır. Yeterli 6 prizma ve anne gemi.
  6. "Templar'ın görevi." Başka bir "süpürme". Uçak gemileri yardımıyla, teker teker, enerji çekirdeklerini yok eder.
  7. "Gerekli önlemler". Alarak'ın kendi dünyasında yeniden iktidara kavuşmasına yardım et. Daha fazla prizma oluşturun ve pompalayın. Bütün kart için yeterli 20.
  8. "Kanser çapında." İki protos düello. Kırmızı prizmayı kullan.

Ayur

İşte Starcraft 2'nin finali: Boşluğun Mirası. Bu gezegenin geçişi (kılavuz), yüksek karmaşıklıkta bile zorluklara neden olmamalıdır.

  1. "Tapınakçıların Dönüşü." Kahramanları enerji kaynaklarına yönlendirmek gerekir. Hiçbir şey karmaşık değil, her zaman yeterli asker olacak.
  2. "Amun kabuğu." Hava filosunun yapımıyla taktik ve haritanın sahnelenmesi aşaması iyi olacak.
  3. "Kurtuluş". Senin görevin anahtarı korumak. Üssü ve tahkimatı geri yükleyin ve daha sonra büyük bir prizma filosu kiralayın.

Yani, protosları birleştirdin. Bu çılgın hikayeyi bitirmenin zamanı geldi.

void incelemesinin starcraft 2 mirası

son söz

Son üç görev, Amun üzerinden nihai zafere ayrılmıştır.

  1. "Boşluk arıyor." Naruda'yı yenip askerlerini yok etmelisin (isteğe bağlı). Teorik olarak, harita çevre etrafında uçabilir ve sadece patronu yenebilir.
  2. "Sonsuzluğun özü." Zel'in sonuncusu Naga, bilgisini Kerrigan'a iletir ve tüm bu zaman boyunca onu savunmak zorunda kalırsınız. Tanklar ve kruvazörler herhangi bir problemle başa çıkmanıza yardımcı olur.
  3. "Amun'un Düşüşü." Oyuncunun 7 kristali yok etmesi gerekiyor. Görev Kerrigan ve hava filosu (paketin ana bilgisayarları) yardımıyla gerçekleştirilir.

Bu, Starcraft 2'nin hikayesini sonlandırır ve taraftarlar bunun sadece sevgili evrendeki son hikaye olmadığını umabilirler.

.


Related news

  • Canan Karataydan Bakana ceviz bahçesi yanıtı
  • Piyaz Tarifi Videosu
  • İnsan yaşamında neden aşka ihtiyacımız var
  • Beyaz Tenlilere Hangi Saç Renkleri Yakışır
  • Opel Calibra: özellikler, fotoğraflar ve incelemeler

  • Starcraft 2: Boşluğun mirası - ilerlemenin ve oyunun kısa bir genel görünümü

    Starcraft 2: Boşluğun mirası - ilerlemenin ve oyunun kısa bir genel görünümü


    Starcraft 2: Boşluğun mirası - ilerlemenin ve oyunun kısa bir genel görünümü

    Starcraft 2: Boşluğun mirası - ilerlemenin ve oyunun kısa bir genel görünümü

    Starcraft 2: Boşluğun mirası - ilerlemenin ve oyunun kısa bir genel görünümü

    Starcraft 2: Boşluğun mirası - ilerlemenin ve oyunun kısa bir genel görünümü

    Starcraft 2: Boşluğun mirası - ilerlemenin ve oyunun kısa bir genel görünümü

    Starcraft 2: Boşluğun mirası - ilerlemenin ve oyunun kısa bir genel görünümü

    Starcraft 2: Boşluğun mirası - ilerlemenin ve oyunun kısa bir genel görünümü

    Starcraft 2: Boşluğun mirası - ilerlemenin ve oyunun kısa bir genel görünümü

    Starcraft 2: Boşluğun mirası - ilerlemenin ve oyunun kısa bir genel görünümü

    Starcraft 2: Boşluğun mirası - ilerlemenin ve oyunun kısa bir genel görünümü

    Starcraft 2: Boşluğun mirası - ilerlemenin ve oyunun kısa bir genel görünümü

    Starcraft 2: Boşluğun mirası - ilerlemenin ve oyunun kısa bir genel görünümü

    Starcraft 2: Boşluğun mirası - ilerlemenin ve oyunun kısa bir genel görünümü

    Starcraft 2: Boşluğun mirası - ilerlemenin ve oyunun kısa bir genel görünümü

    Starcraft 2: Boşluğun mirası - ilerlemenin ve oyunun kısa bir genel görünümü